İnsan vücudu Ph değerleri ve yiyeceklerdeki ph oranları

0 yorum










BAZI YİYECEKLERİN Ph değerleri

KUŞKONMAZ=5.6
TATLI PATATES=5.4
SALATALIK=5.1
HAVUÇ=5.0
BEZELYE=6.2
MISIR=6.3
ARMUT=3.9
ŞEFTALİ=3.5
ÇİLEK=3.4
ERİK=2.9
LİMON=2.4
KOLA=2.5
SİRKE=2.9
PORTAKAL=3.5
BİRA=4.5
KAHVE=5.0
ÇAY=5.5
SÜT=6.5
SU=7.0
KOSTİK SODA=13.9


Google Translate
  1. Kuşkonmaz: Kuşkonmaz güçlü alkali gıdalar biridir. Apart iyi alkali yiyeceklerden biri olmaktan, kuşkonmaz besin ve antioksidanların bir sürü içerir. Kuşkonmaz ayrıca inanılmaz anti-aging faydaları ve detoksifikasyon nitelikleri için bilinir.
  2. Badem ve badem sütü: Badem oldukça lezzetli ve harika bir atıştırmalık yapmak. Onlar bir alkalin gıda ve sağlıklı gıdalar hemen her listede bulunmaktadır. Bunlar enerji, artış kas artışı ve daha düşük kolesterol düzeyleri sağlar.
  3. Brokoli: C vitamini brokoli Zengin mükemmel bir sebzedir. Bu haftalık diyetin bir parçası olmalıdır. 4 kez bir hafta brokoli 3, Yeme taze ve sağlıklı kalmanıza yardımcı olacaktır.
  4. Salatalık: Salatalık hidrate kendinizi tutmak için mükemmel bir sebzedir. Su büyük miktarda içerir ve bir alkalin sebzedir. Üzerinde kabuklu salatalık yemek daha iyidir. Sen salatalık kabuğu şeritleri kalktıktan tarafından büyük bir sunum yapabilirsiniz. Sadece sağlıklı soyma bazı bırakmayacak, aynı zamanda iyi bakacağız.
  5. Zencefil: bu şaşırtıcı kök sağlık yararları iyi bilinmektedir. Bu süper gıda ve detoksifikasyon özelliklere sahiptir. Zencefil yemek tarifleri düzenli bir madde olmalıdır. Bu alkalin olmanıza yardımcı olacak.
  6. Greyfurt: Yeryüzünde bulunan en sağlıklı gıda biri, greyfurt büyük bir alkali besindir. Bu sizin metabolizma artırır ve kilo kaybına yardımcı olur. Biraz ekşi tadı ve düşük şeker sayısı vardır.
  7. Bitkisel Çaylar: alkali kalmak için düzenli çay önlemek ve bitkisel gitmek için önerilmektedir. Kahve ve siyah çay vücudunuzun asidik etkilere sahiptir. Yeşil çay, ancak bir çok antioksidan içerir, aynı zamanda asitli. Böyle zencefil çayı gibi bitkisel çeşitleri için gitmek gerekir.
  8. Limon: Çünkü limon ekşi ve asitli tadı pek çok kişi bir asit oluşturan gıda olduğuna inanıyoruz. Gerçek şu ki limon vücudunuzun bir alkali etkisi vardır, tersidir. Aynı zamanda sindirim sistemini temizlemek yardımcı olur. Limon c vitamini büyük bir kaynak ve diyet düzenli bir öğe olmalıdır.
  9. Marul: Marul, düşük besin değerine sahip olmasına rağmen, bir alkalin besindir. Marul bazı türleri diğerlerine göre daha besleyici değere sahip, ancak her türlü vücudunuzun alkalin tarafında kalmak için yardımcı onları bitkisel besinler var.
  10. Nane: Taze nane yemek tarifleri için farklı bir lezzet verir ama aynı zamanda büyük besin faydaları vardır ve harika bir alkali besindir anlaşma imzalamaya değil. Bir yüzlü nane yaprakları birkaç ekleme taze tat ve fantastik bir aroma verecektir.
  11. Zeytinyağı: Zeytinyağı bir mutfakta olması gerekir pek çok sağlık faydası vardır. Aynı zamanda vücudunuzun alkali etkisi vardır. Bu çeşitli şekillerde kullanılabilir. Nasıl alkali sebzelerden yapılmış salata taze üstüne biraz zeytinyağı drizzling hakkında. Şimdi bu sağlıklı bir alkalin yemek olacaktır.
  12. Nar: Nar suyu lezzetli ve aynı zamanda alkali olduğunu. Nar potasyum büyük miktarda içerir ve aynı zamanda C. herhangi şeker eklemek veya bir nar içki yapıyoruz yüksek şeker meyve suları ile karıştırmak için değil emin olun vitamini büyük bir kaynaktır.
  13. Ispanak: Bu efsanevi sebze büyük bir güç merkezi. Ispanak, inanılmaz sağlık yararları vardır alkali ve güçlü hale getirir. It bebek ıspanak ile büyük salata yapabilir A vitamini açısından zengindir.
  14. Kekik: Ana baharat olarak birçok kültürde kullanılan kekik birçok faydası vardır. Bu sadece senin tarifleri lezzet katıyor aynı zamanda solunum sistemi için faydalıdır. Bu küçük bitki içinde birçok antioksidanlar ve besin sahiptir.
  15. Domates: Domates likopen ve antioksidan büyük miktarda içerir. Bu kalp için faydalıdır ve sağlığınız üzerinde olumlu bir etkisi vardır büyük bir alkali besindir.
  16. Amaranth: 8000 yıldır tanesi kadar Ekili, Amaranth iyi bir alkali besindir. Bu temel mineral ve vitamin bir yeri vardır.
  17. Enginar: Enginar yıl boyunca mevcuttur. Bunlar, bir dizi yolla yenebilir. Onlar ünlü salata Topingler olarak ve dips olarak kullanılmaktadır. Onlar sindirim yardımcı olur antioksidanlar içerir ve aynı zamanda karaciğer güçlü yapar.
  18. Roka: Bu alkalin oluşturan yeşil yapraklı sık sık detoks diyet planları bir parçasıdır. Bu yüksek kalsiyum miktarını içerir ve aynı zamanda A vitamini bol miktarda bulunur
  19. Avokado ve Avokado Yağı: Avokado süper besindir. Bu besin dolu ve vücut üzerinde büyük bir alkali etkileri vardır. Bunlar potasyum ve büyük bir enerji kaynağı yüksektir. Alkalin oluşturan olmak, avokado yağı asidi oluşturan yağlar üzerinde Sunulan edilmelidir.
  20. Fesleğen: bizim tariflerde kullanmak Otlar ve baharatlar vücudumuz için asidik veya alkali olması, genel bir yemek üzerinde büyük bir etkiye sahiptir. Basil vücuda alkali etkilere sahip baharat biridir.
  21. Pancar: Pancar bir alkalin gıda olmak ve diyet planı düzenli bir gıda olması gerektiğini çok sayıda sağlık faydaları olan. Sağlık faydalarından bazıları, düşük kan basıncı, artmış kan akımı ve artan dayanıklılık içerir.
  22. Brüksel lahanası: Brüksel lahanası mineraller, lif ve vitaminler ile paketlenir. Onlar vücudunuzun alkalin pH seviyesini korumak için yardımcı olur. Brüksel lahanası da, kemik sağlığının iyileştirilmesi diyabet yönetimi ve kanser mücadele ile bağlantılıdır.
  23. Karabuğday: Karabuğday popüler sağlıklı bir besindir. Adından aksine o buğday yok. Onun Glutensiz ve alkalin oluşturur. Bu protein büyük bir kaynak olduğunu ve aynı zamanda demir iyi bir miktarda içerir. Bu alkalin gıda zevk recopies çeşitli bulabilirsiniz.
  24. Lahana: Lahana pişirmek oldukça kolaydır ve birçok salata ve diğer gıda maddeleri ile iyi gider bir sebzedir. Lahana düşük kalori vardır ve lif büyük bir kaynak olduğunu ve aynı zamanda bir alkalin besindir. Aynı zamanda, bazı kanser türleri önlenmesinde yararlı
  25. Havuç: Havuç, lezzetli çiğ veya pişmiş. Onlar sadece büyük bir alkali gıda ama gözleriniz için de mükemmeldir. Onlar liflerin ve vitaminlerin çok şey var.
  26. Karnabahar: Karnabahar, brokoli ve Brüksel lahanası gibi pek çok aynı yararları vardır. Bu lif bir sürü ve C vitamini iyi bir miktar sahip aynı zamanda bir alkali besindir
  27. Kereviz: Kereviz düşük kalori olduğunu. Bu dahil vücudunuzun alkali dengesini düzenleyen sağlık faydaları bir numarası vardır, kötü kolesterolü düşürür, kan basıncını düşürür ve sindirim yardımcı olur.
  28. Frenk soğanı: ot gibi bu çim hafif soğan lezzet vardır ve gıda büyük lezzet katıyor. Büyük lezzet eklemek gıda oluşturan bir alkalik olması, kesinlikle mutfağınızda için bir yol bulmak gerekir.
  29. Kişniş: Kişniş narin yeşil yaprakları ile bir bitkidir. Bu keskin lezzet vardır ve yemek tarifleri harika bir tadı katıyor. Kişniş, sadece alkalin de kolesterol kontrol ve anemi hastaları için yararlıdır, şekillendirme değil.
  30. Hindistan cevizi: Hindistan cevizi ve hindistan cevizi sütü sağladıkları sağlık yararları için oldukça ünlüdür. Taze hindistan cevizi yerine ambalajlı hindistan cevizi kullanmaya çalışmalısınız. Taze Hindistan cevizi mevcut değilse, hindistancevizi yağı diyeti dahil edilmelidir.


Alkalin ile diğer Gıdalar Listesi

1. CHIA

2. COLLARD YEŞILLER

3. KIMYON

4. KARAHINDIBA

5. PATLICAN

6. HINDIBA

7. KETEN , KETEN TOHUMLARI

8. SARIMSAK

9. GLUTENSIZ EKMEKLER

10. KEÇI SÜTÜ

11. YEŞIL FASULYE

12. KALE

13. KELP

14. HORASAN BUĞDAY

15. PIRASA

16. MERCIMEK

17. LIMA FASULYE

18. KIREÇ

19. MILLET

20. MUNG FASULYE

21. HARDAL YEŞILLER

22. NAVY FASULYE

23. YENI PATATES

24. BAMYA

25. SOĞAN

26. MAYDANOZ

27. PEAS

28. PEPPERS

29. KABAK KABAK ÇEKIRDEĞI 

30. QUINOA

31. TURP

32. BARBUNYA

33. RAVENT

34. SUSAM

35. SOYA FASULYESI

36. LAHANASI

37. KABAK

38. AYÇEKIRDEĞI

39. TATLI PATATES

40. PAZI

41. TOFU

42. SU TERESI

43. BUĞDAY ÇIMI

44. KABAK

Bunların tümü, protein, vitamin ve demir değişir. Eğer sağlık üzerinde herhangi bir etkisi olup olmayacağını konusunda endişelenmenize gerek kalmadan bu yiyebilirsiniz. Alkali ve FAQS hakkında daha ayrıntılı Ödeme.
Alkali yiyecekler ve Reflü
Sen alkali ve mide asidi arasında doğrudan bir bağlantı olduğunu bilmeli. Eğer çare yardımcı olacaktır belirtilen gıdalar üzerinde daha sonra geri akışa ilgili sağlık probleminiz varsa Alkali gıda, asit reflü engellemek.
Ne Alkali Foods demek?
Bu, size doğada alkalin olmayacak yemeye gidiyoruz yemek anlamına gelir. Onlar vücudunuzun içeri ve iç asitlerle karıştırmak, onlar alkali hale gelecektir.
Ne yaparlar?
Onlar vücudunuzun sağlıklı hale bir noktaya pH seviyesini getirmek. Onlar da iltihaba yol açan asitleri nötralize etmek yeteneğine sahip. Alkali gıda onlar, kanser için iyi kalp problemleri önlemek ve iltihaplanmayı azaltabilir, pek çok faydaları vardır.
Alkali gıdalar diğer Nitelikleri Nelerdir?
  • Onlar kilo kaybı ile size yardımcı sağlık risklerini azaltmak
  • Sen alkali yemek pişirmek ne olur bilmek isteyebilirsiniz. Sen asit etkiye sahip olmadan alkali gıdalar pişirebilirsiniz. Eğer buhar veya alkali gıda fırında eğer Ama sonra sağlığınız için çok daha iyi olacaktır.
  • Onlar akne sorunu ile yardımcı olabilir. Biz abur cubur yemek zaman bu daha sonra kullanmak alkali gıdalar kurtulmak istiyorsanız, bu yüzden onlar akne ve çeşitli soruna neden.
Onlar alerjik reaksiyonlara önleyebilir. Onlar da herhangi bir büyük alerji tedavi yardımcı olur. Diyabet ve çeşitli başka hastalık, alkalin gıdaların yardımıyla tedavi edilebilir.
Kaynaklar:Derleyen By Eyyupk